Съдържание:

Как изчислявате PPC?
Как изчислявате PPC?

Видео: Как изчислявате PPC?

Видео: Как изчислявате PPC?
Видео: Кто такой PPC специалист и как им стать 2024, Ноември
Anonim

Как да изчислим правилния бюджет за PPC реклама

  1. НПК рекламата е една от най-важните съвременни рекламни тенденции.
  2. НПК Бюджет = (Брой клиенти / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Брой клиенти = (Приходи / Период на продажби) / Средна сума за продажба.
  4. Брой клиенти = (10 000 / 2) / 1000 = 5 клиенти.
  5. НПК Бюджет = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 долара.

Освен това, как измервате PPC?

  1. Импресии – Броят пъти, когато рекламата Ви е била показана на страница с резултати от търсенето.
  2. Кликвания – Броят пъти, когато някой е кликнал върху рекламите Ви.
  3. Честота на кликване (CTR) – процентът на кликванията, разделен на импресиите.
  4. Цена – общата цена за всички кликвания.

Някой може също да попита колко трябва да похарча за PPC кампания? Общо казано, колко ти трябва харча в Google Ads варира значително. Можеш харча само $50 на месец или над $10 000 или повече. Колко в крайна сметка харчене зависи от вашите цели за продажби, колко голяма географска област сте насочени, обема на търсене и конкурентоспособността на индустрията.

каква е добрата възвръщаемост на инвестициите за PPC?

Например, ако сте имали печалба от рекламите си от $100 и сте изпълнили своя PPC за $50, вашата формула ще бъде (100-50)/50. Това се оказва 1, което, умножено по 100, е вашият процент ROI: 100%. Ако вместо това сте направили $200 печалба от същите реклами, 200-50=150, 150/50=3, за 300% ROI.

Какво представляват PPC показателите?

9-те най-важни PPC метрики Кликвания: Броят кликвания върху платена реклама. Цена на клик: Средната сума, изразходвана за клик. Честота на кликване (CTR): колко често се кликва върху рекламата Ви, след като бъде видяна. Качествен рейтинг: измерване на Google за качеството и уместността на вашите реклами, ключови думи и целеви страници.

Препоръчано: